Oldalak

2012. február 27., hétfő

Papíron varrás - 7.feladat

Majd egy öko-szatyit fog díszíteni ez a kis minta

Még soha nem próbáltam ki a papíron varrás technikát. Most a Varrjunk-közösen gyűjteményes 7. feladataként készítettem egy mintát. Ez tulajdonképpen a 1/8-ad része a blokknak.

Milyen következtetéseket vontam le?
1.A kinyomtatott mintámat kicsinyíteni kell, mert a 31x31 cm-es négyzetre nem fér rá így a blokk.
2.Elég sok fecni képződik.
3.Nagyobb méretben faliképként nagyon jól mutathat.
4.Vliesre rajzolva és vasalva megkönnyíti a munkát.
5.Kell még egy-kettőt gyakorolni, mire rájön az ember a fortélyokra és elkészíti a gyűjteményesbe való darabot.

Köszi Mónika! Érdekes ez a feladat is!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed! Hidd el nekem, aki a papíron varrást tudja, az utána bármilyen mintát meg tud varrni!
    Jó munkát Böbe!

    VálaszTörlés
  2. Hú, de gyors voltál! Ez igen!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nagyon vártam az újabb feladatot és ma volt is időm erre...

      Törlés