Oldalak

2012. február 29., szerda

Bordó, sárgával



Már karácsony előtt készítettem hasonló terítőt. Az ötlet Lonci (BP) blogjáról származik. Bevallom sokat kellett vele kísérleteznem, sőt levélben kértem Lonci segítségét is, de megszületett. 

Most Helgike nappalijába varrtam egy futót.

Lépésről, lépésre így készítettem én:



Kiszabtam az anyagokat (az 5x5-ös négyzetből 30 db kell!)

Spóroltam az anyaggal, a 9cm darabokhoz varrtam az 5x5-ös négyzeteket, ti.sokat le kell vágni így is, ami már nem nagyon használható fel

ívesen kell felvarrni az előzőleg az átlók mellett ívesen kivágott és felezett sárga14x14 cm-es anyagot


vasalás, méretrevágás

felesleges anyag eltávolítása

2+3+3+2 négyzet összerakása - a sorokat 5x15 cm pántokkal választottam el, mindegyik között 5x5-ös négyzet található
Az összeállításnál szükség van még 2 db 16x16-os négyzetre(itt sárga) átlósan felezve a "lépcsők" eltűntetésére.



Ebben a mintában is rengeteg lehetőség rejlik! Lehet variálni a színekkel! Nekem ez is nagy kedvencem!!!
Köszönöm Lonci segítségét!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Kedves Böbe!Nagyon ötletes,és nagyon jó, amiért be is mutatod a készítési folyamatot! Inci :-)

    VálaszTörlés