Oldalak

2012. március 11., vasárnap

8.blokk - CRAZY

Elkészültem a 8.feladattal is. Ilyen lett! Sok öltögetés, öröm van benne... 
Nagyon szerettem a díszítést csinálni! Több, mint 15 féle díszítőelemet raktam rá.
Nagyon sokat segített az öltéstechnikákkal ez az oldal: öltésminták.



Ez a virág nem horgolás, hanem egy különleges varrás

Erről a bordó kisvirágról keresztanyám Pöncike jutott eszembe, akinek ilyen virágos terítője volt...

Milyen érdekes a két tűzés sort egy szalaggal összefogni....

Gombok és gyöngyök



A közép rész a szerdai Mohai turi kincse, szerintem nagyon passzol az anyagokhoz és igazi dísze a blokknak

Na, jöhet a következő feladat!!!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Olyan szép hogy, belevarrtad a tavasz sokszínű virágait.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Rengeteg ötletet tettél rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Imola! Nekem ez a technika nagyon bejött. Már varrtam régebben is, de nem díszítettem meg. Az az oldal, ahol az öltésminták vannak, hűűű, de tetszik!

      Törlés
  3. Szépséges lett! Külön köszönet a nagyon hasznos oldalért!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Köszi az oldalt,megnéztem,hát tényleg van miből válogatni!

    VálaszTörlés