Oldalak

2012. március 18., vasárnap

Zoli (ka) 15 éves lett

Csokis nutellás torta

Elkészítése: 8 tojásból kakaós piskótát készítettem a szokásos módon. 1 csoki pudingból 4 dl tejjel krémet főztem, még melegen hozzákevertem 1 nutellát és 30 dkg cukrot. 25 dkg rámát habosra vertem. Összekevertem a két anyagot. A piskótát 3 lapra osztottam, megkentem a krémmel és bevontam olvasztottcsokival a tetejét. Töltött ostya végét az olvasztott csokiba mártottam, majd a még olvadt csokira helyeztem az ostyákat, így nem gurult le, megdermedt. Krémmel és gyönggyel díszítettem.

 Nagyon finom lett! Örült az ünnepelt. 
Természetesen "szlovák krémest" is sütöttem neki.
ISTEN ÉLTESSEN NAGYUNOKÁNK!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. Kedves Böbe
    Gratulálok az unokád születésnapjához !
    Te készítetted a tortát ?nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Igen, én készítettem. A bejegyzést ma módosítottam, leírtam a folyamatot. Érdemes kipróbálni!

      Törlés
  2. Kedves Böbe! Nagyon izgalmas ez a recept és gyönyörű a torta! Szeretném megkérdezni, hogy egy egész üveg nutella kell hozzá? :O
    Üdv: dudorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi DUDORKA! 400 g-os nutellát tettem bele, de próbálhatod kevesebbel is. Örülök, hogy látogatsz!

      Törlés