Oldalak

2012. március 12., hétfő

Rácsos-szilvás


Hozzávalók:
10 dkg porcukor
20 dkg margarin
30 dkg liszt
1/2 cs sütőpor
2 kanál tejföl
csipetnyi só
3 kanál darált dió
1/2 l szilvalekvár
1 kanál étkezési keményítő
1 kkanál fahéj




Elkészítés:
A margarint elmorzsoltam a sütőporos liszttel, hozzáadtam a cukrot, csipetnyi sót, a két kanál tejföllel összeállítottam. 1/2 órát pihentettem, 2/3 részt elnyújtottam. Kivajazott, lisztezett gyümölcstortasütőt kibéleltem a tésztával, megszórtam a dióval. Felforrósítottam a lekvárt, hozzákevertem a keményítőt, fahéjat és a tésztára kentem. A maradék tésztát elnyújtottam és a csíkokra vágott anyaggal berácsoztam. 20-25 perc alatt pirosra sütöttem.




Igazán finom lett! Ja, ez a süti a márciusi naptárlapon csábítgatott. Tegnapig tudtam ellenállni...
Szerintem bármilyen gyümölccsel is elkészíthető! Ami külön előnye, hogy ehhez a sütihez nem kell tojás, ebben a tojásínséges időben!!!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

1 megjegyzés:

  1. Hú, de nagyon jól néz ki. Nem csodálom, hogy nem tudtál ellenállni neki.

    VálaszTörlés