Oldalak

2012. március 19., hétfő

Koszorú, koszorú...


A múlt hét elég mozgalmas volt nekem... Mindenki jött haza vasárnap, mert most tudtuk összehangolni a 3 név-és 1 születésnap ünneplését.  Arra a szokásos módon volt sütés-főzés...
A tortát már bemutattam, holnap majd teszek fel még más finomságokat is!

Pénteken levittem Zsombit sokat játszadoztunk, traktoroztunk kint. 
Esténként mikor lefektettem kicsit varrogattam is.
Közeleg a húsvét, a Lányoknak készítettem egy-egy üde tavaszi színekből összeállított három fonatos koszorú ajtódíszt. 
Ugye szép lett?



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Igazi tavaszi színek, nagyon szépek !

    VálaszTörlés
  2. Köszi Évi! Az este még "gyártottam" 3 db-ot, igaz kétfonatút a két óvodába és magamnak is egyet.

    VálaszTörlés