Oldalak

2012. március 23., péntek

Tulipánvarrás lépésről-lépésre




10 cm széles csíkot hosszában felezve összevarrtam. 12 cm-re feldaraboltam és kifordítottam.

Fércelő öltéssel körbevarrtam...

szorosan összehúztam, eldolgoztam...

kifordítottam...


tömőanyagot raktam bele...

összeöltöttem a két szemközti oldalt...

majd ismét a szemközti oldalt varrtam össze...

egy fehér gyönggyel lezártam.

A levél szatén szalagból készült (ez Gné.Marika, az egyik foltos társunk "szabadalma") műanyagragasztó-pisztollyal vékony dróttal stabilizáltam, amit a szintén szalaggal bevont saslik pálcikára tekertem.

Ennyi! Már kész is a virág!

Próbálkozzatok vele, megéri! Szerintem szaténselyemből nagyon jól mutat!
Lehet nagyobb méretben is készíteni, kisebb már túl macerás, bár én már varrtam neszesszer dísznek.Szeretem, mert akár kézi varrással is varrható!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

7 megjegyzés:

  1. Tényleg gyorsan megy és nagyon mutatós.

    VálaszTörlés
  2. Így igaz! Ma Szegeden futottam össze Eszterrel, aki megkért tegyem fel az elkészítés menetét. Remélem más is kedvet kap...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a leírást ,nagyon szépek lettek ,igazi tavaszi színek !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Már ma a piacon más is jelezte, hogy ez alapján megvarrja.

      Törlés
  4. Böbe, nem találom az e-mail cimed, hogy átküldjem a háttérképet neked

    VálaszTörlés
  5. Jót nevettem, én is tulipánokat csináltam ebben a hónapban. Igaz, teljesen más menettel, más anyagból, de a végeredmény hasonló :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Én is most vettem észre. Nagyon szépek a virágok, de a levelek meg különösen tetszenek Nálad. Aranyosak a madárkáid is, szavaztam rájuk hétfőn...

      Törlés