Oldalak

2012. március 1., csütörtök

Március, végre március


Nemrég kerültem ma gép elé, hát elég szomorú lettem! Ritkán érek rá játékhoz kapcsolódni, de megtettem február közepén. Kár volt... Az emberek más szemében a szálkát is, magukéban meg a gerendát sem látják! Tanultam belőle minden esetre!!!
Megpróbálom magam ezzel a képpel, - amit kedden fényképeztem a kertben - és ezzel a verssel felvidítani.


Fecske Csaba: Március
Huss tél,
fuss,
füttyents március!
Rikkants rigó
vidáman:
élni jó!
Hó szaladjon, rügy fakadjon,
zöldüljön a rét,
kölyökszél hordja szét
szántó-vetők víg énekét!

Ugy-e nagyon kedves vers?


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Nem kell másokkal foglalkozni, főleg ha ilyen butaságokat írnak! A lényeg, hogy mi tudjuk, hogy a mi kis tűzoltónk a legcukibb, és a mi Böbe mamánk varrta neki a legszuperebb jelmezt! Ha meg a családunk és a barátaink is így gondolják, és ezt szavazással ki is fejezik, nem gondolom, hogy e miatt nekünk kellene kellemetlenül érezni magunkat! Hajrá Tűzoltó!

    VálaszTörlés
  2. Igazad van! Majd lassan megemésztem...

    VálaszTörlés