Oldalak

2012. március 3., szombat

Bordóra hangolva


Helgike terítőjéhez készítettem két párnát. Egy külföldi videón láttam, sajnos nem jegyeztem meg, hogy hol.
Bemutatom a munkafázisát, hátha más is kipróbálja!



16 cm oldalhosszúságú hatszög

16 cm széles, 1 m hosszú csíkot megfeleztem, összevarrtam

Középre behajtottam, levasaltam



Egy párna méretű vászonra feltűztem, levarrtam

3 cm csíkokkal körbe-körbe varrogattam...

 Ilyen lett az első...fagyönggyel díszítettem...


Ez a második. Annyit variáltam, hogy a fehér anyag (2x6 cm)közé bevarrtam egy 5 cm bordó csíkot, levasaltam ugyanúgy, mint az elsőnél. Így még érdekesebb lett a csillag.

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, milyen izgalmas ezekkel a rávarrt háromszögekkel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! De jó lenne találkozni Veletek...Lassan 1 éve, hogy megismertelek Benneteket!

      Törlés