Oldalak

2012. április 18., szerda

Hajtogatós neszik


 Tegnap a Foltocskás lányokkal hajtogattunk, hajtogattunk, hajtogattunk... 

Margó oldalán találtam egy videót, mely bemutatja, hogyan lehet ezeket az egyszerű, de mutatós neszesszereket hajtogatással és kevés varrással elkészíteni. 

Zsepitartónak, szemüveg-és mobiltoknak, nyakba akasztva kiránduláson irattartónak, vagy a legszükségesebb sminkes dolgoknak alkalmas. 

Nem tudok leállni vele. Sitty-sutty varrom az újabbakat...Biztos lesz belőle ajándék is bőven!

Két zseb van benne

Ezt a maszatos selymet egy kicsit még díszítem és az enyém lesz a csíksomlyói  kiránduláson nyakba akasztom

Sárgára hangolva...

Remélem másnak is tetszik és kedvet kap az elkészítéséhez!!!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

8 megjegyzés:

  1. Megcsináltad a hajtógatós táskákat? Nagyon tetszett az ötlet a videon. Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ha nekem valami tetszik, azonnal ki kell próbálnom és addig nem nyugszom, amíg nem sikerül. Próbáld ki Te is, nagyon jó!

      Törlés
  2. Mi is ezt hajtogattuk ma a klubban - Margó a csoportvezetőnk vezetésével! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óriási sikere volt nálunk is. Biztos készül egy csomó a héten!

      Törlés
  3. Úgy látszik,tegnap hajtogatós klubnap volt!:)
    A csoportomban is örömmel,fogadták a lányok. Egyszerű,mondhatni gyorstechnikás neszeszer,és minden méretben elképzelhető és megvarrható!:)
    Nagyon szépeket készítettél Te is.
    Gratulálok!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, hogy megosztottad velünk ezt a videót! Úgy látom Te is szívesen adod át a tudományod! Sajnos nem mindenki gondolkodik így. Velük nem foglalkozunk, hanem örülünk azoknak, akik tudnak közösségben - még ha csak virtuális is - együtt munkálkodni. Mindjárt továbbadtam én is a lányoknak, örültek neki! Van szép selyem anyagom, színházi táskát gondoltam a Lánykáimnak és magamnak is varrni. Köszönöm, hogy megtaláltál...

      Törlés
  4. Drága Böbe! Nagyon jók ezek a hajtógatosok. Én is gyorsan készítettem vagy négyet. De kedden a szakkörön meg tanítom a lányoknak. Köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon fogják szeretni, mert gyorsan látványos eredmény van...

      Törlés