Oldalak

2012. április 13., péntek

Egy régi kép...



Tegnap kaptam levelet egy gimis osztálytársunktól P.Zolitól. Nagyon megörültem neki, hisz a 44 évvel ezelőtti tablóképünket küldte át. Érdekes volt nézegetni, felidézni a régi emlékeket...
Mi a B osztályba jártunk, Dr.Szabó Miklósné első csoportjába. Zolikám az utolsó sor közepén látható én pedig a második sorban balról-jobbra 4. vagyok a képen.

Igen, igen, igen! A mi szerelemünk DIÁKSZERELEM!

Ha valaki szeretné a múltat feleleveníteni látogasson el Sziládys tablók oldalra. Nagyon jó!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Az a jó, hogy megvannak a régi képek és segít felidézni a szép emlékeket!
    Nagyon helyes fiú volt ez a Zolika!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügyesen kiválasztottam! Nemcsak helyes, hanem nagyon jó fiú is!Hála Istennek!

      Törlés