Oldalak

2012. április 9., hétfő

Húsvéti finomságok

A kockásfülű nyúlnak nagy volt a sikere


Sajnos Helgikéék nem tudtak részt venni a vasárnapi ebéden. Botikának, Zolikának csütörtökön jött hozzánk a nyuszika.
Nonókáék voltak itthon tegnap, néhány kép a történésekről, finomságokról:



Füstölt tarjával, sajttal töltött karaj, füstölt szalonnába tekerve...

Rablóhús: f.szalonna, póréhagyma, s.comb, cs.mell, roppanós virsli, z.paprika mustáros-fokhagymás pácolással

Rántott karaj és sült krumpli is került a tálra

Görögsaláta

Trüffelkrémes  torta

Máté, Zsombi, Nonóka



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. Böbe, ez kockásfülú nyúl valami édes.
    A képeket nézegetve szivesen mennék hozzád vendégségbe..... :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Imola! Bármikor jöhetsz hozzánk! Ha hazajöttök jó lenne egy találkozó, ha belefér az időtökbe!!!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Böbe, most már látom, hogy egy profi szakácsnővel ülök szembe:)))Gratulálok! A trüffel torta receptjét elkérhetem???

    Rita

    VálaszTörlés
  4. Igen Rita! 0,5 l hulalát felforrósítok egy nagy party tortabevonót és egy 10 dkg-os fehér tortabevonót olvasztottam fel a forró tejszínben. Miután kihűlt hűtőszekrénybe raktam. Másnap habverővel felvertem egy habfixáló kíséretében. Ennyi és nagyon finom. Nem kell hozzá se cukor,se vaj. Könnyű, selymes, lágy krém lesz belőle. A piskótát 3 részre osztottam, megkentem, csokival bevontam, díszítettem. Remélem sikerül Neked is, ha kipróbálod!!!

    VálaszTörlés