Oldalak

2012. április 30., hétfő

Hajtogatott piros-zöld táska



Kettő érdekessége van ennek a táskának. Mikor Kecskeméten jártunk Marikánál láthattunk valami hasonló fazont. Nem tudtam alaposan szemügyre venni, így magamtól agyaltam. Hajtogatott: 60x60-as szendvicsből áll. 
Biztos fogok még varrni máskor is ilyen mintát, akkor készítek fotókat a munkafázisokról.

KÖZÉPEN EGY NAGYOBB REKESZ, MAJD A KÉT OLDALON 2-2 DB HOSSZÚKÁS REKESZ VAN. TÉPŐZÁRRAL ZÁRÓDNAK.

Másik érdekesség a zsenília technika. Egy alapra 5 réteg anyagot varrtam, átlósan 1 centiméterenként csíkozva, majd a varrások között az 5 réteget felvágtam és próbáltam rojtosítani.
 Merész a színpárosítás, de érdekes szerintem.

 Mivel a 4 vastag réteget nem vitte a gépem, az oldalakat a zöld anyagból készült fonattal varrtam össze.
Természetesen a kistuli dísz innen sem maradhatott le!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

8 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett !
    Úgy látom te minden nap varrsz valami szépséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha van időm, mindig varrogatok. Korán ébredek, későn fekszem...

      Törlés
  2. Nem is kellett várni sokáig, nagyon gyorsan és jól megoldottad a táskát!
    Gratulálok Böbe!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett. A zseniliához nem is kell 5 réteg anyag, elég három is. Már amit felvágsz.
    Tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tanácsot, tudom Te is készítettél már ezzel a technikával dolgokat!

      Törlés
    2. Igen, csináltam többet is. És Imregh Magda tanácsai alajpján.

      Törlés