Oldalak

2012. április 21., szombat

Virágos táska



Azt ugye mindenki látja, hogy ezeket a képeket nem ma, hanem tegnap készítettem! 
Már nagyon régen varrtam táskát. 
Ez kis virágos-csíkos anyag nagyon tetszett (Mohai turka- sötétítő függöny!) a kérdés számomra az volt csupán, hogy milyen színnel díszítsem: pink vagy zöld? 
Végül ez lett belőle. 
Margótól tanult ferdepánt, kis virágok, fodorka. 
Elég csajos szerintem. 
Még nem tudom Helgike vagy Nonóka kéri, vagy marad az enyém?! 
Van benne két több rekeszre osztott zseb, húzózár végén kistuli!



Azért került rá egy kis zöld szalag is!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

8 megjegyzés:

  1. Húú de jó!Nagyon csinatos és valóban csajszis :))

    VálaszTörlés
  2. Böbe fantasztikus vagy, hogy minden nap csinálsz valami új dolgot.
    Szuper lett a táska.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon kis nőcis lett, tetszik!! És szerintem a zölddel is jó lett volna.::))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van még az anyagból, lehet egy másik táskát is készítek, azt zölddel díszítem...

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, jó a formája ,színe valóban csajszis !

    VálaszTörlés