Oldalak

2012. április 29., vasárnap

Gesztenyés kocka


Tegnap az osztálytalálkozóra gesztenyés kockát sütöttem. 
Közkívánatra teszem fel a receptet. 
Egyszerű, gyors nem lehet elrontani és nagyon finom!

Hozzávalók:
Tésztája: 6 tojásból piskóta (6kanál cukor, 5 kanál liszt, pici sütőpor, 1 vaníliás pudingpor)

Krém: 4 dl tej, 1 csokis pudingpor, 1 db 25 dkg-ás gesztenyemassza, 30 dkg cukor, 35 dkg rama, ízlés szerint csoki, rum aroma
A pudingot felfőztem, melegen hozzáadtam a cukrot és a gesztenyemasszát beledaraboltam, elkevergettem. A margarint felhabosítottam, mikor kihűlt a krém összekevertem a kettőt, beleraktam az aromákat is és a piskóta tetejére kentem.

0,5 l-es hulala tejszínt felvertem, rákentem a krém tetejére. Egy újabb gesztenyemasszából kb felét ráreszeltem a tetejére. Mindjárt felkockáztam és a hűtőbe raktam




Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

6 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet,köszönjük a receptet.Nálunk a fiuk nagyon szeretik az édességet,így biztosan el fogom készíteni!Lehet,hogy már most a hétvégén!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finomnak tűnik. Meg fogom sütni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki ,biztos nagyon finom ,köszönöm a receptet .

    VálaszTörlés