Oldalak

2012. április 10., kedd

Húsvéti finomságok 2.

CSOKIBA MÁRTOTT, ÍRÓKÁZOTT TOJÁSOK
 Ezeket is húsvétra sütögettem!
Sajnos tojás formájú kiszúrom nincs, de triplex lemezből gyártottam egyet, azzal könnyen ment a kiszúrás

Most vettem Szegeden ezt a tojás formájú muffin sütőt, én a hátuljára raktam a linzertésztát, úgy sütöttem meg..

Vanília és csoki torta - ajándékba készült

Az elmaradhatatlan "kakastejes" sós nagykalács

Kerek tortaformában is sütöttem egyet...a tojást Emesétől kaptam a kishegyesi táborban

Egy kis kenyérke, sok-sok maggal




Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

5 megjegyzés:

  1. Hát ezek a finomságok nagyon jól néznek ki!!!!Biztosan finomak is voltak, még nem láttam tojás formájú muffin sütőt, hiába már minden lehetséges::)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Neked Pillimolli! Köszi, hogy meglátogattál!Tescoban vettem húsvét előtt 1.2-300 Ft volt.

      Törlés
  2. Hát ezek a finomságok nagyon jól néznek ki!!!!Biztosan finomak is voltak, még nem láttam tojás formájú muffin sütőt, hiába már minden lehetséges::)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek és finomak is lehetnek. Igencsak étvágy gerjesztők

    VálaszTörlés