Oldalak

2012. április 2., hétfő

Tavaszi articsóka párna


Ismét volt Varrós Vasárnap, melyre most ismét beneveztem én is. A feladat az volt, hogy HÁROMSZÖG domináljon az alkotásban. Én Nonóka tavaszi terítőjének anyagait felhasználva készítettem egy díszpárnát articsóka technikával 36 háromszöget felhasználva.
Remélem tetszik majd másnak is. Délutántól lehet rá szavazni. A szavazok közül két fő kap majd tőlem ajándékot egy tojást és egy szál tulipánt.


Délután figyeljétek a FACEBOOK-on és kérlek, szavazzatok! Köszönöm!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

5 megjegyzés:

  1. Böbe, nagyon szép lett az articsóka párnád. Nekem is tetszik ez a technika.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Imola! Feltették mér a FB-ra, lehet szavazni!Köszi!!!

      Törlés
  2. Köszi! Kérhetek egy szavazatot is?

    VálaszTörlés
  3. GYönyörű a párnád Böbém.Hol találhaqtok ilyen mintákat hogy a méreteket is látnám van olyan linked légyszi küldjél nekem Tojásokat készitettem most de ilyent is nagyon szeretnék csak améret hiányzik Puszi neked

    VálaszTörlés