Oldalak

2012. május 1., kedd

Spárga, spárgával!



Kedvenc zöldségfélénk ilyenkor tavasszal a spárga.



Levest két változatban készítem: ez itt zöldséges spárgaleves, de ízlik a családban mindenkinek a krémleves is belőle.

 A tálon volt spárgapuffancs: a cukros-sós vízben megfőzött és leszűrt darabolt spárgát a palacsintatésztától kicsit sűrűbb masszához keverem (teszek bele egy kis tejfölt is!) és kanállal forró olajba szaggatva megsütöm. Sajtot reszelek rá.

Rántott spárgahegyek: sózóm, majd szokásos módon panírozom és sütőm a spárgát.



 Kapros-majonézes spárgasaláta: sós-cukros vízben megfőzőm a  darabolt spárgát. Tejfölös-majonézes-kapros szószba keverem.



Párolt vegyes zöldség: ami van a "háznál" összepárolom olíva olajon, cukor, só, bors kerül bele. 

Ezt a menüt hármunknak (Mami, Zolikám és én) készítettem vasárnap délben. Nem volt sok, csak mindenből egy kevés, de változatosan. Ja, egy szelet rántott sertés comb került még a tányérra.

Nekünk nagyon ízlett!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

3 megjegyzés:

  1. Kedves Böbe
    Nagyon jó ötleteket adtál spárgából nagyon jól néznek ki , egészségesek ,és finomak!!!!!!!!
    Neked érdemes lenne egy FŐZŐS blogot indítani!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évi! Tudod azért Böbe Morzsák, mert mindenből, ami igazán éltet, egy morzsányit megosztok! Első a család, második a foltvarrás, harmadik a sütés-főzés, negyedik a tanítás-nevelés, fontos a nyugdíjas egyesület, a vadásztársaság is .és.így.tovább!
      Ma mondtam az idősebbik Lánykámnak: napjaink minden pillanatát örömmel kell!!!???, illetve élem meg...
      Köszi, hogy megoszthattam Veled!

      Törlés
  2. Drága Böbe
    Most már értem miért Böbe morzsák a blogod címe !
    Így is kell csinálni a nyugdíjas éveket ,boldogan jó kedvel ki használva minden szépet és jót !
    Mindenkinek ilyen pozitívan kellene látni a világot !!!!!!!

    VálaszTörlés