Oldalak

2013. január 5., szombat

Ananászos csirkemell falatkák


Elkészítése:

Családnak megfelelő mennyiségű csirkemellet felszeleteltem. Mustárral olíva olajjal megkentem, fűszereztem (vegeta, kis bors).
Serpenyőbe tettem olajat és a lecsorgatott ananász darabokat megpirítottam. 
Ezután a csirkefalatkákat lisztben  megforgattam, majd megsütöttem. 
Jénai tálba raktam, ráhelyeztem az ananászt. 
Pirított fenyőmaggal és az ananász levével egészítettem ki. 
Fólia alatt 30 percre a sütőbe  tettem. 
Saláták, krumpli minden változatban illik hozzá!

Miért szeretem ezt az ételt? 
Már előbb elkészítem, ha a gyerekek itt vannak tudok velük lenni és mégis szuper ebédet tálalok!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

1 megjegyzés:

  1. Hú ez nagyon finom lehet! Szeretjük mi is az ananászt, biztos elkészítem majd én is.Köszi!!!

    VálaszTörlés