Oldalak

2011. december 3., szombat

3D-s karácsonyfa

Jo-joból készült, gyönggyel díszített karácsonyfa


Ágika kérte, hogy találjak ki valami egyszerű, hasznos elfoglaltságot a nénikéknek a kubnapközibe. Jött a szikra és ez született belőle. Remélem nem találják nehéznek az elkészítését, anyagigénye is minimális!



22 cm átmérővel készült a legnagyobb kör, aztán 1 centiméterrel mindig kisebb

10 db más-más körlap

A jo-jokat én géppel készítettem, csak a legkisebbet varrtam kézzel, egy nagyon kevés tömöanyagot raktam mindegyikbe, hogy jobb tartása legyen


Alulról felfelé egy nagy tűvel átszúrtam minden darabot, amint nagyság szerint összerendeztem, majd felülről újra visszaöltöttem minden darabot és az alján tetszés szerint szorosra kötöttem a cérnát.
Ezután a gyöngyözés következett, itt ragasztópisztoly segített, de varrot formában is készítek majd!

Hasznos időtöltést kívánok nekik és midenkinek, aki próbálkozik vele!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos lett, tetszik! :-)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Varrhatsz egyet, de majd eldöntjük, hogy bevisszük-e vagy megmarad nekünk itthon? Attól függ, mennyire van már sok dísz az oviban? De Zsombi örülne neki a szobájában is!

    VálaszTörlés