Oldalak

2011. december 20., kedd

Narancsos szelet


A vámos nyugdíjas találkozóra készítettem ezt a narancsos sütit.



Hozzávalók:

7 tojásból piskóta a szokásos módon készítettem, csak reszeltem bele egy narancs héját. Mikor kihűlt megkentem 400 g mogyorókrémmel.

A krémhez:
6 dl tej
1,5 cs csokoládés puding
35 dkg margarin
30 dkg cukor (én a megfőtt pudinghoz szoktam keverni mikor még langyos)
1 ekanál rum és 1 ekanál csoki aroma
1 narancsnak a reszelt héja
Ezt a krémet tettem a mogyorókrém tetejére, majd 1 hulala tejszín 1 cs vaníliás cukorral felvertem és rákentem a sütire. Tetejét csokiporral megszórtam, minden szeletet narancsdarabkával díszítettem.

Nagyon ízlett a társaságnak. Érdemes kipróbálni! Igazi karácsonyi sütemény!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése