Oldalak

2011. december 13., kedd

Krumplis, sajtos kenyér


Mi a friss kenyeret szeretjük.

Tegnap nem tudtam venni, így délután gyorsan sütöttem vacsorára.
2 krumplit meghámoztam, leszeleteltem és sós vízben megfőztem, majd összetörtem. Közben fél csomag élesztőt 1-2 dl cukros tejben felfuttatam. A kb 50 dkg sós lisztet jól összedolgoztam az élesztővel, egy kkanál libazsírral, krumplival. Kelesztettem. Két részre vágtam. Egyikből gömbölygettem 7 db zsemlét, a másik részt téglalap alakúra nyújtottam. Feléig bevagdaltam csíkokra. Reszelt sajttal megszórtam, daraboltam rá kb.3 dkg vajat és felsodortam. Tetejét tojásfehérjével megkentem. Ismét kelesztettem (DE NEM ELÉG HOSSZAN ez sajnos látszik is!) Megsütöttem.
Igazán jót lakmároztunk belőle és még ma is szuper finom, puha!






Érdemes kipróbálni! (JA! 4-5 éve kaptam én is kenyérsütőt. Egyszer próbáltam ki, nem vált be.)


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése