Oldalak

2011. december 29., csütörtök

Tűzéses ujjgyakorlatok I.


Lehet, hogy más nem rakná fel az első próbálkozásait. Én mégis megteszem. Ahhoz, hogy az ember pontosan tudja ezt a műveletet csinálni, rengeteg gyakorlást igényel - legalább is nekem. Ugyanakkor nagyon izgalmas feladat az előttem lévő anyagot szabadon, rajz nélkül tűzéssel díszíteni. A mester kiváló szakember - Csoki-Folt Ági, a tanítványnak -  nekem feladatom, hogy tűzzek és tűzzek minél többet. Találtam külföldi blogokon is videót, de más nézni és más varrni!
Hát igyekszem, igyekszem, több-kevesebb sikerrel!

Az alapok

Levelek, virágok

Szivecskék kaviccsal ölelve

Ágas-bogas

Kisvirágok

Holnap folytatás...

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. Minden egyes tűzésnél tanul az ember :-)
    Ránézésre nem is lehet tudni, hogy mennyire nehéz művelet ez! Gyakorlat teszi mestert :-) nekem is lassan tovább kellene lépni a kagylókon :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi Mónika! Igyekszem!
    Évi! Valószínű Neked van igazad, hogy egy mintát kell először jól begyakorolni. Nagyon szépek a neszik, amit selyem anyagból készítettél!

    VálaszTörlés
  3. Hát a kagylók inkább azért szaporodtak így el, mert ezek már úgy ahogy mennek, és nincs kedvem/ihletem másnak nekiállni :D

    VálaszTörlés