Oldalak

2012. június 21., csütörtök

Az én díszdobozom

Igaz, hogy nekem nem volt időm kedden ezzel foglalkozni, de tegnap reggel a géppel varrós részét elkészítettem, aztán pedig a teraszon, ahol kissé lengedezett néha a szellő, kézzel varrogattam.
Azt azért elmondom, hogy nem egy suttyantós darab, tehát kell több óra, mire kész az alkotás!

Nekem tetszik! 

Márti hozott karácsonyi mintás anyagból készült dobozt is, nagyon szuper!






Egy kis útmutató azoknak, akik még a doboztetőt nem készítették el!

 Miután behúztam, ferde-pántoztam és a csipkét is rávarrtam a doboz szélére, körberajzoltam a kerületét egy lapra. Ez lett a tető felső része, amit az alaplaphoz hasonlóan kell megvarrni, ha akarod több réteg tömőanyaggal magasíthatsz rajta.
Egy fél cm-rel kisebb körlapot szintén be kell vonni, majd a kettőt egymással szembefordítva láthatatlan öltéssel összedolgozni. Tetejét megdíszíteni tetszés szerint!




Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett!)) Különösen tetszik a piros ferde pántos eldolgozás, szerintem kiemeli ("feldobja") az egész dobozt.
    Pár évvel ezelőtt én is csináltam hasonlót. Én csak pufi kosárnak titulálom. Tetejét nem csináltam, mert őszintén szólva arra már lusta voltam.
    További jó öltögetést és szép napot kívánok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zsimama! Épp az előbb mondta a kisebbik lánykám, hogy már én is varrtam nekik karácsonyi mintásból hasonlót. Igaz, de nem volt ennyire precíz és nem volt fedele.
      Köszönöm a bejegyzésed!

      Törlés