Oldalak

2012. június 11., hétfő

Ünnep a templomban



László Atyát papszentelésének 40.évfordulóján  köszöntötte Zsuzsika és Béla  tegnap a szentmise kezdetén.

Az ünnep jelképe virágból kirakva a bejáratnál

Az Atya életére jellemző verset mondtam el köszöntésül

Egy meghallgatott imádság

Erőt kértem az Úrtól -
s ő nehézségeket adott,
melyeken megedződtem.

Bölcsességért imádkoztam, -
és problémákat adott,
amelyeket megtanultam megoldani.

Előmenetelt óhajtottam, -
gondolkodó agyat és testi erőt kaptam, hogy dolgozzam.

Kértem bátorságot, -
és Isten veszélyeket adott,
amelyeket legyőztem.

Áhítottam, hogy szeretni tudjak,
és kaptam az Úrtól bajbajutott embereket, akiken segítsek.

Kegyes jóindulata helyett
alkalmakat kaptam a jóra.

Semmit sem kaptam, amit kértem…
és mindent megkaptam, amire szükségem volt.

Imádságom meghallgatásra talált!



Mise közben

Tegnap volt az Úrnapja azaz Corpus Christi katolikus főünnep az Oltáriszentség tiszteletére, teljes nevén az Úr Testének és Vérének ünnepe. 
A húsvéti időt lezáró pünkösdvasárnap után két héttel tartjuk. 
Körmenet kapcsolódik hozzá. Így volt ez nálunk is.



 A négy sátor egyikénél az evangélium olvasása közben



 Virágszóró-virágszedő gyermekek

A meglepetésünk: az egyházközség tagjaival egy közös ebéd is volt, melyre nem számított az Atya, de nagyon örült és kellemesen töltöttünk pár órát a fehérasztalnál beszélgetve.

Nagyon szereti az édességet, természetesen torta is volt.

Isten éltessen Atya, köszönjük, hogy a kelebiai hívek lelkipásztora vagy, bízunk benne, hogy az 50.évfordulót is együtt ünnepelhetjük!




Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése