Oldalak

2012. június 13., szerda

Fehér táska, kék díszítéssel


Most a hétvégére kell egy néhány ajándékot készítenem. Ennek a táskának az ötlete a díszítő virág kipróbálásából született. 
(Még a fülekhez jojót fogok rakni, csak gyorsan a virágot szerettem volna megmutatni!)

A múlt héten találtam rá Vera blogjára. 
Nagyon szimpatikus fiatal asszonyka és mellette igazán ügyes a varrásban, blogírásban is. 
Ő osztotta meg a virág elkészítésének módját.

Vera blogját ajánlom figyelmetekbe, ezen az oldalon pedig részletes útmutatót találtok a virág varrásáról!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

6 megjegyzés:

  1. Ejj de korai vagy! Jó reggelt! Nagyon szép lett a táskád! Remélem még sok hasonló fogja követni! Ezek szerint érthetően írtam le a készítést! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is úgy látom a madarakkal ébredsz! Mi köszönjük a leírást! Már a Foltocskásoknak tegnap délután megtanítottam! Most rohanok Szegedre az egyik unokáért!

      Törlés
    2. Dehogy a madarakkal, csak az Urammal! :) Lassan rohanj, és jó unokázást!

      Törlés
  2. Drága Böbe !
    Megint csodálatba ejtettél nagyon szép lett a táskád !
    a minta engem is elbűvölt ,meg fogom csinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Évi! Érdemes megnézni Vera oldalán, hogy milyen príma faliképet készítettek ezzel a mintával Mázán!

      Törlés
  3. Nagyon szép lett. Szeretem ezt a kéket is.

    VálaszTörlés