Oldalak

2012. június 6., szerda

Közös varrás - 14.feladat



Ancitól kérdezte Lacika: - Mi van a Böbe mostanában nem varr? 

Dehogy nem, még az erdélyi úton is nálam volt a varrós felszerelésem. 

A SASHIKO blokkot készítettem el. 
Bevallom Imolától kértem segítséget és az általa feltett minták közül választottam. Nekem nagyon tetszik ez a technika is. Kinagyítottam a kinyomtatott mintát, régi nylon függönyre filccel megrajzoltam és úgy tudtam száraz szappannal a barna anyagra átvarázsolni.



Varrtam egy csomó virág kitűzőt, aminek nagy részét elajándékoztam még a buszon a kedves ismerősöknek. 
Néhány maradt belőle. 
Íme:







Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a sashikód. Milyen jól mutat ez a minta. Höhö én meg a szúnyogháló anyagára mársoltam át a mintát..... De működik és ez a lényeg.

    VálaszTörlés