Oldalak

2012. január 31., kedd

Habos csoda


Szombaton sütöttem ezt a habos csodát. A nyugdíjas lányoknak nagyon ízlett!
Egyszerű piskóta alap, megkentem meggylekvárral. Kávéban mártogatott babapiskótát helyeztem rá. 5 tojásból, étekezési keményítőből, 0,5 l tejből főzött krémet készítettem, 30 dkg cukrot tettem bele. 25 dkg Rama margarinnal összekevertem, a sütire raktam. A tojások fehérjét gőz fölött vertem fel 5 kanál cukorral. A krém tetejére kentem, szeleteltem.




A szeleteléssel várhattam volna egy kicsit, de sietnem kellett. Az íze nagyon finom!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

3 megjegyzés:

  1. Hú, de jól néz ki! Szivesen megkóstolnám.... :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a receptem! Férjem szülinapjára ezt készítettem, Isteni finom lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikered volt vele! Mást is kipróbálhatsz, ha időd, kedved engedi! Szép hétvégét Nektek!

      Törlés