Oldalak

2012. január 24., kedd

Sós csiga

Ez a fotó a hétvégi indiáneremet reklámozza. Kell több? Nem mond ez eleget???



http://www.limarapeksege.blogspot.com/ oldalon olvastam kolbászos csigáról. Gondoltam meglepem vele a családot. Bejött, nagyon ízlett mindenkinek. Az olajos kelt tésztát téglalap alakúra nyújtottam vajkrémmel megkentem, tettem rá felkarikázott kolbászt, sonkát, lilahagymát, sajtot. Feltekertem kb 8 cm daradokra vágtam, amit középen félig vágtam be és szétnyitottam, mint a könyvet, így helyeztem a sütőpapírra. Sajtot szórtam a tetejére és pirosra sütöttem. Helgikéék voltak itt, így tudtam Nonókáéknak is küldeni.
Másnap is finom volt!


Rajta, próbáljátok ki, Ti is!!! Jó étvágyat hozzá!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése