Oldalak

2012. január 15., vasárnap

Tompai PRÉLO-n

A PRÉLO évszázados népszokás, vigalom jelentése: fonó. Maga a prélo egy kalákában végzett munka- szokásból, a kenderfonásból ered. Miután már fonni nemigen szoktunk, helyette ma bált rendeznek.




Batyus bál lévén én falatkákat készítettem. Irénke azt mondta: -Te , ami a konyhádban volt, mindent felpakoltál a falatkákra! Így volt: kolbász, diákcsemege, főtt sertésnyelv, mimi mozzarella, paprika, paradicsom, olivabogyó, sajt, uborka, stb.

Mi is(Nyugdíjas Egyesület) meghívást kaptunk Tompára a KOLO tánccsoport batyus rendezvényére.  Sutka Pistáékkal képviseltük az egyesületet. Jól éreztük magunkat. Meséljenek a képek!




Nyitókép - minden szereplő a színpadon

A KOLO tánccsoport fergeteges bemutatója

Macedon-tánc

Majdnem mindenki táncol...

Ezt a fotót Pista készítette

Naná, hogy én is roptam a kolot, közben végig unokatestvéremre,Kicsire (Kovács Jóskára gondoltam, aki sajnos már nem lehet köztünk, és akivel fiatalabb korunkban nagyon jót táncoltunk erre a zenére!)

Itt a képen kedves ismerősünk Angéla (hosszú szoknyás), "fogadott" lányunk is látható. Egy közös EU-s képzésen ismerkedtünk meg vele és kedveltük meg nagyon.

Jól éreztük magunkat, sok ismerős volt ezen a rendezvényen is. Örültem Vné.Marcsinak, akivel kicsit beszélgethettem is. Örömet szerzett azzal a mondatával, hogy munkatársaival figyelik, van-e új bejegyzés a blogon és megtárgyalják! Köszi Lányok!

Köszönjük a meghívást Gubics Lajoséknak!!!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése