Oldalak

2012. január 27., péntek

Holstein szelet Böbe módra


Kedvencünk ez a recept, de csak akkor készítem, ha kevesen vagyunk, mert ez valóban frissen sült. Ha a Lánykáknál vagyok, náluk is szoktam egy-egy vacsorára készíteni, illetve ők is szívesen sütik meg.

Elkészítés:
Szükséges hozzá személyenként két szelet karaj (Helgi csirkemellből szokta!), 1 tükörtojás, 1 szelet kakastaréj szalonna, néhány karika kolbász, fokhagyma, csipet őrölt paprika.
A hússszeleteket kiklopfolom, sózom, borsozom, lisztbe mártom, és olajon mindkét oldalát aranybarnára sütöm. Tükörtojásokat, szalonnát, kolbászt  sütök, majd mindegyik hússzeletre elhelyezek egyet.Jól megszórom apróra vagdalt fokhagymával, paradicsom és kaloforniai paprikacsíkot raktam rá dísznek

Sült krumlival készült most vasárnap.


Ja, az olajban először a szalonnát és a kolbászt sütöm, utána a húst, ez még finomabb ízt ad neki.
Na,  hogy tetszik a szivecskés tükörtojás sütőm? Zolikámtól kaptam pár éve.

Kóstoljátok meg, Ti is!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés: