Oldalak

2012. január 10., kedd

Sajtos sós süti

 Laura ( fodrászom és Tőle kaptam a szerencse malackákat is) mesélte, hogy hétvégén milyen sütit készít. Nem adta meg a pontos adagméretet. Én így képzeltem el a hallottak alapján:

Hozzávalók:
A tésztához:
60 dkg Nagyi  titka liszt
1 ekanál cukor
3 dl tej
1dl olaj
só tetszés szerint
1 cs élesztő
1 ekanál libazsír
1 tojás

Töltelék:
2 ekanál tejföl
1 ekanál olíva olaj
1 mokkáskanál só
1 gerezd fokhagyma
1 felvert tojás
15-20 dkg trapista sajt

A tésztát megkelesztjük. 4 részre osztjuk. Téglalap alakúra nyújtjuk. Megkenjük a felvert tojással, majd a tejfölös krémmel, reszelt sajttal megszórjuk. Szorosan feltekerjük, trapézokat vágunk belőle. A tetejét megszórjuk sajttal vagy köménymaggal. Pirosra sütjük.


Nagyon finom lett! Próbáljátok ki!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

1 megjegyzés:

  1. Hú de ennék belőle! Ez pont olyan, ahogyan én a fokhagymás kiflijeimet készítem, de ez így sokkal egyszerűbb, mert nem megy el sok idő a formázással. Én is ki fogom próbálni!Puszi!

    VálaszTörlés