Oldalak

2012. január 19., csütörtök

Virtuális csoporttal, közös varrás

Kelta technika:6 mm-es ferdepánt varrása kézzel a kirajzolt mintára. Nekem nagyon tetszik!
Kb 5 óra volt az elkészítése, az alap 30 cm x30 cm-es

Mónika http://hopi-patch.blogspot.com/ indított egy egész évig tartó játékot: "VARRJUNK EGYÜTT" címmel.
A játékszabályok:
Aki csatlakozik, annak kéthetente küld e-mailben egy blokkot, leírással együtt.
A játék karácsonyig tart, ez összesen 25 blokkot jelent!
Ez a minimum, amit a játékban résztvevőknek meg kell varrniuk!
Karácsonyig egy csodálatos gyűjteményes quilt alakul majd ki.

Csatlakoztam a játékhoz. Már több, mint 100 a játékosok száma, Ausztráliától -Norvégiáig, Balatonlellétől - Nagyvarsányi, Budapesttől - Orosházáig, szóval az ország minden tájáról jelentkeztek a virtuális csoportba. A lelkesedés óriási. Indítottunk külön levelezési csoportot is, hogy tudjuk egymás munkáját segíteni. Van aki felvállalta a csoportban, hogy KOLLÁZS-t készít az elküldött művek képeiből.
Nagyszerű dolog ilyen lelkes csapat tagjának lenni.

Köszönjük Mónikának az ötletet, hogy meghirdette, koordinálja a játékot és küldi a jobbnál-jobb blokkok leírását, mintáját.

Eddig 2 blokkot (nyílhegy és a kelta)  készítettünk. Íme amit én varrtam:


Nyílhegy blokk

Gyakorlásképpen - egy ülőpárna lett belőle

Természetesen a mi csoportunknak is megmutatom a blokkokat és aki akarja elkészítheti magának a gyűjteményt. Egyébként még a régi csoporttal 2000-ben mi is készítettünk ilyen közös varrást. Mindenki más blokkot varrt és az raktuk össze egy nagy takaró fedlappá. Természetesen azok egyszerűbb blokkokból, az alapokból álltak, ezek viszont már kicsit komplikáltabbak.

A fejleményekről majd olvashattok még!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

5 megjegyzés:

  1. Hűha, csodaszép lett a keltád! Meg a többi is!
    Én még barátkozom a kelta varrásával, mármint a kézzel való varrással! zsuzsi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy,én egy csöppet még le vagyok maradva.

    VálaszTörlés
  3. Hú! Te már itt tartasz! Nagyon szépek! Én még nem tudtam eldönteni, hogy mennyire bonyolult (vagy is inkább egyszerű) mintát válasszak. Nem varrtam még keltát, biztató hogy te 5 óra alatt elkészültél vele. Akkor egy hétvége alatt talán nekem is sikerül! :)
    Nagyon tetszik a mottó(k) amit választottál!

    VálaszTörlés
  4. Csodásan szépek!
    Ügyes vagy Böbe!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Már kész is vagy vele? Én most bögdösöm a keltát, Talán estére kész lesz. Nagyon klassz lett.

    VálaszTörlés