Oldalak

2012. január 28., szombat

Játszadoztam a csíkokkal


Mindig is szerettem az egyszerű csíkokból valami újat alkotni.
Most a konyhai függönyt dobtam fel egy kicsit ezzel a rátétes mintával.




6 cm-es csíkokat varrtam össze, 11 cm rombuszokat szabtam ki

Csillag lett belőle, amit hátlapoztam, kifordítottam varrás után és rátűztem a függönyre


Összevarrtam 4+6+4 cm csíkokat

Kétszer 4 és egyszer 6 cm részekre szabdaltam fel (ezek is ferdék!)



Összeillesztgettem





Ez a minta is csíkokból áll, http://www.abeva-folt.blogspot.com/ oldalon találtam rá.
Még nem ért véget a két anyag felhasználása. Ebből készítettem az újabb drezdai tányérokat.
Holnap feltétlen nézzetek be, akkor fogom megmutatni!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Éppen ma szedegettem én is össze egy rakás csikot és gondoltam arra, hogy kell velük valamit csinálni..... Erre te is ezt tetted.
    Nagyon szép lett a csillagod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Luca! Érdemes Mónika honlapján megtekinteni a videókat. Ott akadtam rá én egyre, mely kedvet csinált ezekhez a csillagmintákhoz!

      Törlés
  2. Nagyon szépek lettek!
    Sajnos a fent említett blog már nem létezik,legalábbis nekem ez jelenik meg ha rákattintok.Sajnálom!
    Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kata! Javítottam, én írtam egy "i" betűvel többet. Próbáld ki most!Működnie kell!

      Törlés