Oldalak

2012. január 21., szombat

Indiáner Böbe módra


Két dolog miatt készítettem ma indiánert!

1.mikor koleszos voltam 1964-67 között Kiskunhalason, anyukám azt mondta, minden vasárnap menjek el kimenő alatt a cukrászdába és vegyek sütit magamnak. Na akkoriban ez volt a kedvenc csemegém.

2. Olyan konyhai falinaptáram van, melyben a januári képen ilyen süti látható. Eddig ellenálltam, de ma megsütöttem!

Hozzávalók és elkészítése, ahogy én gondolom:

8 tojásból piskóta alap és a muffin sütőben kell kisütni. (Nekem ebből a mennyiségből 33 db lett, tehát egy kisebb családnak a fele is elegendő!) Az is jó, ha előző nap süti meg valaki az alapot. Főz felett melegített csokiban megmártogattam a tetejét. 1-1 csoki és vanília pudingot fél-fél liter tejjel felfőztem. Még forrón tettem hozzájuk 4 tojás felvert fehérjét megfelezve és 4-4-kanál cukrot. Nyomócsővel a félbevágott sütikre rányomtam a krémet. Felvertem fél liter tejszínt és a krémek tetejére nyomócsővel azt is kinyomtam.
Már csak a "kalapot" kellett helyre tenni és kész is volt a nagyon mutatós szuperfinom indiáner.
Természetesen, ha valaki nem akar pecsmeregni a krémmel, töltheti csak tejszínhabbal is.
 A naptárban csak tejszínes fotó van, de én a régi igazit akartam elkészíteni.

Megérte, mert nagyooon, nagyooon finom!!!
(Azt azért tudni kell, hogy ez nem 20 perces süti, tehát idő kell a pecsmergéshez!)



A krémből maradt ki egy kicsi, abból gyümölcsös krémtálka lett.


Kiváncsi vagyok kinek csináltam kedvet a süti elkészítéséhez?!


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

2 megjegyzés:

  1. Hú, de nagyon jól néz ki! Szivesen megkóstolnám.

    VálaszTörlés
  2. Vaúúúúúúúúú!Nagyon finom lehet!Gratula a türelemhez!Szép is!

    VálaszTörlés