Oldalak

2012. január 14., szombat

Ezért nem jelentkeztem



Mozgalmas napok vannak mögöttem. A Nyugdíjas Egyesületnek írtam egy pályázatot, határidő nagyon szoros volt. Minden melléklet csatolva, már csak egy ismételt átolvasás és véglegesítem. De, jó lenne, ha nyernénk vele! Igaz, hogy rengeteg munkával jár a megvalósítás és az elszámolás is, de nekünk sokat jelentene, nagy segítség lenne az egyesületnek.

Közben Szegeden is volt intézni való bőven és hát meglátogattuk a lányokat unokákat. Botiért én ugrottam be az oviba. Nagyon meglepődött, de örült is nekem. Zsombi bemutatta az újabb mondókákat, verseket. Szóval jó volt egy kis időt velük tölteni!

Helgi most küldte át a karácsonykor készült fotókat. Ez a legfrissebb közös kép az unokákkal.

A hétvégén sokat szeretnék varrogatni.
Csatlakoztam Mónika közös varró csoportjához, ezenkívül kérte a Szülői Munkaközzösség, hogy támogassam őket a szülői bálon egy-két munkámmal. Tehát most sem unatkozom.
Munkára fel!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése