Oldalak

2012. január 8., vasárnap

Nosztalgia a régi babamunkáimból

Baldachin, falvédő, rácsvédő, zsebes tároló
Keresgéltem a régi munkáim fotóiból, melyeket még nem raktam fel a blogra. NEM véletlenül teszem!!! 2008-ban még nem nagyon volt divat a blogírás, legalábbis itt felénk a kis alföldi faluban.(Most sem!) Akkor nem volt lehetóség mástól "koppintani", és azért akkor is varrtam ezt-azt. Néhány darab abból az időből!


Mosi arc 3 pillangóval

Játszószőnyeg Malackával, Micimackóval (Lehet, bűnt követtem el, hogy nem kértem engedélyt a figurák elkészítéséhez valaki illetékestől?!)
Természetesen készült még nagyon sok minden:zsiráf, nyuszi, púposteve, oroszlános babzsák puff, dobókocka és még sorolhatnám, csak nem akarom az időt a képek keresgélésével tölteni, mert egy nagyobb munkán dolgozom.
Ha tetszik valamelyik munkám nyugodtan utánozzátok, készítsetek hozzá hasonlót vagy szebbet!
Engem nem zavar!!!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

1 megjegyzés: