Oldalak

2012. január 26., csütörtök

Az énekeskönyv ruhája


Ősztől  van egy fiatal, lelkes, a klasszikus egyházi zenét ápoló kántorunk. Létrehozott egy énnekkart. Januártól én is járok a heti rendszerességgel tartott órákra. Mamitól megkaptam az énekes könyvet. A nyílhegytechnikával készült próba- mintám felhasználásával "öltöztettem fel" azaz "böbésítettem" a könyvet.





Sikerült beneveznem Gina apró fecnis játékára is http://www.foltgina.blogsopt.com/ , így ezeket a fotókat is elküldtem neki.



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

6 megjegyzés:

  1. Nagyon barbi-s lett! Tetszik!:-)

    VálaszTörlés
  2. Böbe ez nagyon jó lett! Élmény lesz belőle énekelni. Mióta lányom kinőtt a rózsaszín imádatból, nekem egyre jobban tetszik.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Mindig is szerettem a rózsaszíntől - a ciklámenig árnyalatokat.

      Törlés
  3. Nagyon szép!
    (csak irigykedve olvasom, nézem, milyen aktív társadalmi életet élsz! :-) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat! ÉLÜNK!!! Ez csak azért működhet így, mert Zolikámmal együtt tevékenykedünk, csak is a kölcsönösség elve alapján működhet!!!Egymás munkáját mindig is (41.éve!)segítettük és ez így van most is!

      Törlés