Oldalak

2012. május 23., szerda

Díj Imolától




Díjat kaptam Imolától, akit Lucának is becézhetünk. Nagyon megörültem neki, köszönöm szépen!
Most nem öt, hanem 7 fontos információt kell megosztani magunkról.


1 Első és legfontosabb a CSALÁD
2.Minden kornak megvan a szépsége, csak értelmet kell keresni hozzá!
3. Jó tartozni valamilyen közösséghez...
4. Varrni-sütni-főzni nagyon szeretek
5. Örök tanító szeretnék maradni...
6.Nagyon szeretek foltvarrással foglalkozni
7. Soha nem szoktam unatkozni, mindig kell valamit ügyeskednem

Bár Imola azt írta 15 személynek kell elküldeni, bocsánat, akiknél láttam, hogy megkapták nem teszem, hanem keresgéltem azok közül, akiknek nem láttam a nevét sehol!
Így nekik küldöm szeretettel!

Remélem szívesen fogadjátok!



Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

3 megjegyzés:

  1. Kedves Böbe! Gratulálok a díjadhoz! :) Mit jelent? Lehet tudni, jó lenne!
    Ígérem, hogy hamarosan tovább küldöm. :) Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! :) Puszi! Erika

    VálaszTörlés
  2. Kedves Böbe!
    Gratulálok én is a díjadhoz!! Én is köszönöm, hogy gondoltál rám, de én is segítsétek kérnék, hogy ez mit is jelent pontosan???
    Puszi
    Rita

    VálaszTörlés