Oldalak

2012. május 12., szombat

Zölddel díszítve



Egy héten belül háromszor kellett mennem Szegedre, egyszer a gyerekek jöttek haza, a szőlőben nyesőzni, kötözni kellett a minden napos teendőim mellett, így a varrással csak este tudtam foglalkozni. Csütörtökön este derült ki, hogy Ásotthalomra hétfőn egy rögtönzött kiállítást is kell szervezni, vinni...
Most azt sem tudom mihez kapjak!

Elkészült ez a táska, emlékeztek pár hete varrtam már egyet ebből a szépséges anyagból. Akkor pinkkel, most zölddel díszítettem. Rita javasolta, hogy próbáljam ki a zöld színt. Szerintem jó lett!
Nektek is tetszik?

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

3 megjegyzés:

  1. Erzsike néni nagyon szépek ezek a táskák amiket készít!:) Gratulálok!:))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó lett!
    Hogy benned mennyi energia van!!!!!!!!!

    VálaszTörlés