Oldalak

2012. május 5., szombat

Tánc világnapja Kelebián 2012


Ma tartottuk Kelebián a Tánc Világnapját.
Minden korosztály bemutathatta produkcióját.

Hipp-Hopp táncosok Kelebiáról és Kisszállásról nyitották és zárták a rendezvényt

Herke Mariann hastáncos-palántái

Mi ismét bemutattuk a Palotást

A Farkas László Általános Iskola tanulói néptáncot jártak

A Sakk-táncot az iskolai farsangon láthattuk először. Fodor Bettyke gyerekei táncának  mindenki nagyon örült.

Herke Mariann szólótánca

Elkápráztattak bennünket  Mariann növendékei

A mi modern táncunk

Ruhákat magunk készítettük. Igazán örültünk, mert nagy volt a sikerünk. Több lányka odajött hozzánk és azt mondta: "Tök jó volt!" Kell ennél több?

A Tengerészlány szólótánca

Emléklapok átadása


A fényviszonyok nem voltak kedvezőek a fényképezéshez - sajnos! A közönség nagyon hálás volt, minden produkciót lelkesen tapsolt.

Köszönjük Kovács Mártáéknak (Judit, Ádám) a szervezést!

Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. Kedves Böbe!

    A "minden" korosztállyal nem nagyon értek egyet!
    Köszönjük hogy minket mindig ennyire semmibe vesznek!
    Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom melyik Ildikó vagy? Beszélgessünk e-mail-ben! De én sajnálom legjobban, hogy a Szülői Munkaközösség tánccsoportja nem jelentkezett erre a programra. Nem én vagyok a hunyó! Elnézést a "minden" korosztályért! Jövőre én fogok Nektek szólni időben, hogy ne maradjatok ki!Jó lesz Ildikó?

      Törlés
  2. Ahogy napról-napra követem az írásaidat azt kell látnom, hogy igen sokoldalú és aktív vagy, ez nagyon jó, irigylem az energiádat, és még nagyon sok ilyen fellépést kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez így van. Mi ilyen "fajták" vagyunk. Anyukám elmúlt 80 éves, de még mindig köt lepratakarókat a Karitásznak, ha kell sütit süt, szívesen dolgozgat a kertben... Én pedig valóban több dolgot is csinálok, mert így érzem jól magam...

      Törlés