Oldalak

2012. május 14., hétfő

Könyvborító - varrós-vasárnap



Ismét volt Varrós-vasárnap
A feladat: csíktechnikával kellett tetszés szerinti munkát készíteni tegnap. 
Én egy könyvborítót varrtam nem másnak, hanem MAGAMNAK! 
(Ilyen is ritkán fordul elő, hogy magamnak készítek valamit...)





Bevallom őszintén van kedvencebb színem is, de itt két legyet ütöttem egy csapásra, azaz az apró fecnis játékra is küldöm a májusi játékra Ginának ezt a borítót - s ezek a darabkák kerültek először a kezem ügyébe, mikor keresgéltem az anyagok között!.


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Tetszik ez a minta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem én is. Majd próbálkozom más anyagból is.

      Törlés
  2. Drága Böbe nagyon jó ez a minta, én is varrtam már pár dolgot belőle !

    VálaszTörlés