Oldalak

2012. május 13., vasárnap

Neszik

Bagolyfej minta

Szendvics készítése esőcsepp formára

Fél esőcsepp, ferde pánttal  összedolgozva

3 db hajtogatott és egy szendvics neszi

Az úgy volt, hogy 5 óra 20-kor kiugrottam az ágyból, gondoltam gyorsan elrendezem a blogom és megyek a konyha hivatalba vasárnapi teendőimet végezni...
Igen ám, de az éjszakai vihar (bár én nem vettem észre, hogy volt!) megrendezte a DIGI szolgáltatását. Internet nem volt, de később kiderült tv és telefonszolgáltatás se.
Mise után fejeztem be az ebédet, melyre jó barátunkat is meghívtuk. most jutottam a gépközelbe, megnéztem mi a vasárnapi varrás témája és gyorsan felteszem, amit a kiállításra varrtam az este.
Most rohanok, mert rengeteg dolgom van! Holnap majd beszámolok mit végeztem...


Napsugaras szép napot kívánok! Böbe

7 megjegyzés:

  1. Ráérsz ne rohanj az idő úgy is rohan velünk :(
    De addig jó még nyüzsgünk ,Édesanyám szokta mondani :"minden napra legyen feladatod ,hogy legyen miért érdemes felkelni"
    Jó munkát szépek a neszikék:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Marika! Nálunk Mami azt mondja"Neked mindig arra van időd, amire te akarod". Nagyon igaz!

      Törlés
  2. Böbe, te sem nyugton ülni a babérjaidon. Fantaszikus vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hála Istennek mindig találok magamnak elfoglaltságot!

      Törlés
  3. Drága Böbe egy szuper nagyi vagy!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Böbe, ez nagyon klassz,egyetértek az előttem szólóval::))

    VálaszTörlés